• (050) 361-55-44, (063) 361-55-44
  • Щоденно з 7:00 до 16:00
  • info@barabashovo.com

Юрій Коротун, керівник маркетингу та реклами ТЦ «Барабашово», про те, як і навіщо діджиталізується відомий харківський базар.

«Барабашово» у Харкові — один із найбільших торгових об’єктів не тільки України, а й всієї Східної Європи. Простіше кажучи, величезний базар, зі своєю історією, проблемами та легендами. Десятиліттями батьки та дідусі сьогоднішніх клієнтів купували на «Барабашово» все: від батарейок та лез до джинсів та велосипедів. Невпинність часу та зміна сучасного купівельного пріоритету все більше і більше зменшувала частку офлайн-клієнтів, переводячи їх в інтернет-магазини.

Введення карантину в Україні стало ще одним болісним ударом по ринку. Після щоденної відвідуваності у 30 тисяч клієнтів, орендарі на два місяці отримали порожні 75 гектарів. Близько 20% власників не відкрили свої магазини після пом’якшення режиму карантину…

Ми можемо хайпонути на власних багаторічних «картатих» сумках у Tik-Tok чи Instagram, тим самим привабити кілька сотень молодих людей в офлайн.

Карантин не став тією рушійною силою, він лише збігся за часом та дав нам більше можливостей та часу зосередитись на онлайні.

Маючи своєрідну специфіку та історію, ані фінансово, ані ресурсно «Барабашово» не може собі дозволити бути новою ROZETKA чи будь-яким маркет-плейсом. Тому головною місію була прийнята ідея перетворення «базару» на щось сучасне та трендове.

Перехід в онлайн, зміна середнього віку клієнта, додання відчуття «сучасності» застарілому консервативному бренду — ось лише декілька основних задач, які треба було вирішувати.

Перевести бренд в online

вариант приложение

Мета. Спрощення пошуку необхідних товарів та полегшення пересування торговельним центром для клієнтів. Новий трафік покупців для власників магазинів.

Дія. Основним та найбільш капітальним кроком переходу бренду в digital став запуск створення мобільного додатку «Барабашово ONLINE»: інтерактивної карти з каталогом магазинів та можливістю пошуку і навігації. Для власників торгових об’єктів додатково є можливість створити власний магазин та отримувати звернення за товарами. В App Store та Google Play додаток має з’явитися вже у жовтні.

«Барабашово ONLINE»— це як ковток свіжого повітря. Так, в ньому не можна купити товар, але ми цього і не планували. Аплікейшн — для тих, хто може поїхати на «Барабашово», але не хоче там блукати. Додаток покаже, де саме знаходиться конкретна група товарів, як туди дістатися, і який магазин гідний уваги.

Не боятись сміятись… іноді з себе

вариант тик ток

 

Мета. Знизити середній вік клієнта та залучити більш молоде покоління.

Дія. Повністю змінили стратегію просування у соцмережах, зробивши акцент на Instagram та першими з торгових об’єктів в Україні ввівши Tik-Tok. Ми відійшли від стандартних «продающих» публікацій, додали fun-контент та навіть запустили «сумка-челендж».

Ми хочемо робити комунікації з клієнтом всіма можливими засобами. Ми готові запускати нашу сумку на Space X у космос чи робити bag challenge в Tik-Tok, аби розмовляти однією мовою з покупцями.

Подивіться на нас

вариант видео2

Мета. Підвищення рівня довіри до бренду, полегшення комунікації з клієнтом.

Дія. Ще однією важливою механікою на «Барабашово» зробили відео. Більш того, відео стало одним із найважливіших меседжів. Таймлапс, віруси, челенджі в Tik-Tok та навіть відеоролик «Подяка медикам!» збирають десятки тисяч переглядів та сотні тисяч охоплень.

Після багатьох років «становитесь на картонку» зараз вже просто необхідно показати клієнту, що сучасність (навіть не майбутнє), вона десь поруч. «Барабашово» не застряг у 90-х, він змінюється і хоче це демонструвати зрозумілими вчинками.

 


← Більше новин / 3 серпня 2020, 12:52

Почніть свій бізнес з ТЦ Барабашово!