Ми прожили найважчий рік. Багато речей нам довелося переглянути. Не виключення і споживча поведінка українців. Як вона змінилася за рік війни? Що купували відвідувачі Торговельного центру «Барабашово» протягом воєнного року?
«Ми спостерігаємо тренд раціоналізації покупок. Люди скорочують обсяги так званих імпульсивних покупок. До війни на «Барабашово» обсяг таких покупок був достатньо великим: люди купували щось, що не планували, але що сподобалось, чи було не вкрай необхідне, але ціна була привабливою. Зараз переважна більшість наших відвідувачів прямує на «Барабашово» виключно за запланованими покупками. Крім того, багато наших покупців обирають «Барабашово» свідомо» після проведення самостійних досліджень ціни на потрібний їм товар» - кажуть у маркетинговій службі Торговельного центру.
То ж вивчайте ціни, порівнюйте, шукайте оптимальні і до зустрічі на «Барабашово»!
← Більше новин / 26 лютого 2023, 12:29